Trener i coach na rynku

Program TRENER I COACHA NA RYNKU pomoże Ci zacząć spieniężać umiejętności, które rozwinąłeś w szkole trenerów i coachów.

Jeśli nurtuje Cię któreś z poniższych pytań, ten program jest dla Ciebie!

Jak znaleźć klientów na moje usługi?

  • Jak zbudować rozpoznawalną markę eksperta?
  • Jak zoptymalizować model biznesowy, aby moja praktyka przynosiła efekty?
  • Jak wycenić moje usługi?
  • Jak wykorzystywać media społecznościowe, aby generowały mi sprzedaż?

 

Uczenie się na własnych błędach to nienajlepsza strategia budowania biznesu. Lepiej skorzystać z doświadczenia innych, którzy tę drogę mają już za sobą.

Nie wydawaj proszę pieniędzy na logotypy, wizytówki, strony internetowe, nieefektywne formy reklamy. Zainwestuj w pracę z mentorem, który powie Ci, co działa na rynku szkoleniowym i coachingowym.

PROGRAM

Program zbudowany jest z:

  • 8 godzinnego seminarium,
  • trzech 1,5-godzinnych konsultacji telefonicznych, podczas których będzie możliwość omówienia indywidualnych wyzwań związanych z budowaniem własnej praktyki trenera i coacha.

Cele programu:

  • Prezentacja sprawdzonych w obszarze coachingu i szkoleń modeli biznesowych.
  • Stworzenie okazji do pracy nad własnym biznesem coachingowym i szkoleniowym.
  • Prezentacja efektywnych narzędzi wykorzystywanych w biznesie coachingowym i szkoleniowym.

Program Seminarium:

Na początku seminarium zbieramy listę pytań, na które uczestnicy chcieliby uzyskać odpowiedź. Następnie realizujemy ramowy program starając się odpowiedzieć na wszystkie postawione przez uczestników pytania.

Podstawowe decyzje przedsiębiorcy

  • Wybór modelu praktyki – 1) tylko usługi, 2) usługi i produkty.
  • Freelancer, spółka, partnerstwo biznesowe. Kryteria doboru wspólnika.

Definiowanie strategii biznesu coachingowego i szkoleniowego

  • Wybór specjalizacji coachingowej i szkoleniowej.
  • Poszukiwanie obszarów przewagi konkurencyjnej.
  • Tworzenie modelu biznesowego.

Sprzedaż i marketing produktów i usług coachingowych

  • Projektowanie produktów i usług coachingowych i szkoleniowych.
  • Strategie ustalania cen na produkty i usługi coachingowe i szkoleniowe.
  • Modele sprzedaży coachingu i szkoleń:
    • Sprzedaż do klientów indywidualnych.
    • Sprzedaż do biznesu.
  • Narzędzia wspierające sprzedaż.
  • Marketing partyzancki vs. marketing tradycyjny.

Kreowanie marki osobistej coacha

  • Narzędzia kreowania marki.
  • Wykorzystanie narzędzi społecznościowych:
  • Strona WWW vs. blog.
  • Portale społecznościowe.
  • Narzędzia do zarządzania treściami.

TRENERZY

Program prowadzimy na zmianę: Rafał Szewczak lub Michał Bloch. Obaj mamy doświadczenia w pracy jako trenerzy i coachowie. Rozwijamy indywidualną praktykę, prowadzimy szkoły trenerskie i coachingowe, realizujemy projekty dla klientów indywidualnych i korporacyjnych.

Zobacz nasze projekty indywidualne:

Jesteśmy praktykami i odnosimy sukcesy w obszarze prowadzenia biznesu coachingowych i szkoleniowych. Skorzystaj z naszego doświadczenia.

WARUNKI UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w programie

Cena uczestnictwa w szkoleniu to 985 zł (cena zawiera podatek VAT).
Nie przewidujemy rabatów, ani promocji na uczestnictwo w tym programie.

Najbliższe edycje szkolenia:

  • Warszawa, 19 października 2018 r. (piątek), terminy telefonicznych konsultacji będą ustalane z uczestnikami.
  • Warszawa, 1 marca 2019 r. (piątek), terminy telefonicznych konsultacji będą ustalane z uczestnikami.

Przyspiesz rozwój swojej praktyki

Skorzystaj z doświadczenia tych, którzy wiedzą jak rozwinąć praktykę coacha i trenera

Po co marnować czas i ponosić niepotrzebne koszty!

  • Zapytaj o szczegóły programu.
  • Porozmawiaj z prowadzącymi.
  • Dowiedz się, jak możesz rozłożyć płatności na raty.