Program TRENER I COACH NA RYNKU pomoże Ci zacząć spieniężać umiejętności, które rozwinąłeś w szkole trenerów i coachów.
Jeśli nurtuje Cię któreś z poniższych pytań, ten program jest dla Ciebie!
Jak znaleźć klientów na moje usługi?
- Jak zbudować rozpoznawalną markę eksperta?
- Jak zoptymalizować model biznesowy, aby moja praktyka przynosiła efekty?
- Jak wycenić moje usługi?
- Jak wykorzystywać media społecznościowe, aby generowały mi sprzedaż?
Uczenie się na własnych błędach to nienajlepsza strategia budowania biznesu. Lepiej skorzystać z doświadczenia innych, którzy tę drogę mają już za sobą.
Nie wydawaj proszę pieniędzy na logotypy, wizytówki, strony internetowe, nieefektywne formy reklamy. Zainwestuj w pracę z mentorem, który powie Ci, co działa na rynku szkoleniowym i coachingowym.
PROGRAM
Weź udział w naszym 6-godzinnym seminarium poświeconym budowaniu dochodowej praktyki coacha i trenera. Pokażemy Ci, w jaki sposób rozwijamy nasze indywidualne działalności coachingowo-szkoleniowe. 100% praktyki opartej na naszych doświadczeniach.
Cele programu:
- Prezentacja sprawdzonych w obszarze coachingu i szkoleń modeli biznesowych.
- Stworzenie okazji do pracy nad własnym biznesem coachingowym i szkoleniowym.
- Prezentacja efektywnych narzędzi wykorzystywanych w biznesie coachingowym i szkoleniowym.
Program Seminarium:
Na początku seminarium zbieramy listę pytań, na które uczestnicy chcieliby uzyskać odpowiedź. Następnie realizujemy ramowy program starając się odpowiedzieć na wszystkie postawione przez uczestników pytania.
Podstawowe decyzje przedsiębiorcy
- Wybór modelu praktyki – 1) tylko usługi, 2) usługi i produkty.
- Freelancer, spółka, partnerstwo biznesowe. Kryteria doboru wspólnika.
Definiowanie strategii biznesu coachingowego i szkoleniowego
- Wybór specjalizacji coachingowej i szkoleniowej.
- Poszukiwanie obszarów przewagi konkurencyjnej.
- Tworzenie modelu biznesowego.
Sprzedaż i marketing produktów i usług coachingowych
- Projektowanie produktów i usług coachingowych i szkoleniowych.
- Strategie ustalania cen na produkty i usługi coachingowe i szkoleniowe.
- Modele sprzedaży coachingu i szkoleń:
- Sprzedaż do klientów indywidualnych.
- Sprzedaż do biznesu.
- Narzędzia wspierające sprzedaż.
- Marketing partyzancki vs. marketing tradycyjny.
Kreowanie marki osobistej coacha
- Narzędzia kreowania marki.
- Wykorzystanie narzędzi społecznościowych:
- Strona WWW vs. blog.
- Portale społecznościowe.
- Narzędzia do zarządzania treściami.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w programie
Cena uczestnictwa w szkoleniu to 1.450 zł (cena zawiera podatek VAT).
Nie przewidujemy rabatów, ani promocji na uczestnictwo w tym programie.
Najbliższe edycje szkolenia:
- I spotkanie 13 września 2024 (piątek), godz. 9:00-12:30,
- II spotkanie: 20 września 2024 (piątek), godz. 9:00-12:30.